Regulamin Ośrodka Ptasia Zatoka
I. Postanowienia ogólne
- Właścicielem strony internetowej za pośrednictwem której można dokonać rezerwacji domku letniskowego znajdującą się pod adresem https://ptasiazatoka.pl jest VIGOR INWESTYCJE Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, usytuowanym przy ul. Skrzatów 45, 15-156 Białystok wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 9661775139, Regon 200004115, adres poczty elektronicznej: biuro@ptasiazatoka.pl. Właściciel obiektu Ptasia Zatoka (dalej: Ośrodek), położony przy ul. Leśnej 28, 16-300 Augustów.
- Pobyt na terenie Ośrodka oznacza znajomość i akceptację niniejszego regulaminu.
- Pobyt dzieci i młodzieży do lat 18 w Ośrodku dozwolony jest wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
- Osoby nie zakwaterowane w Ośrodku, a przebywające w nim po godz. 22:00 zobowiązane są do jego natychmiastowego opuszczenia. Nie zgłoszenie dodatkowej osoby nocujące w domku równoznaczne jest z dodatkową opłatą w wysokości 100 zł / doba.
- Na terenie Ośrodka zabrania się prowadzenia wszelkiego handlu, hazardu, działań promocyjnych i reklamowych bez zgody Kierownika Ośrodka.
- Na terenie Ośrodka zabrania się organizacji imprez bez zgody Kierownika Ośrodka.
II. Zasady zakwaterowania
- Goście mogą korzystać z zakwaterowania na terenie Ośrodka: w domkach zgodnie z obowiązującym cennikiem i warunkami rezerwacji.
- Doba hotelowa trwa od godz. 16:00 do godz. 11:00 dnia następnego.
- Wszystkie osoby wjeżdżające na teren Ośrodka w celu skorzystania z miejsc noclegowych zobowiązane są do:
- – dokonania meldunku na podstawie ważnego dokumentu tożsamości,
- – wniesienia opłat za pobyt w Ośrodku według rezerwacji i aktualnie obowiązującego cennika.
- W godzinach od 21:00 do 6:00 rano recepcja jest nieczynna. Przyjazdy / odjazdy w tych godzinach należy uzgadniać indywidualnie.
- Zastrzegamy sobie prawo odmowy zakwaterowania osobom:
- – będącym pod wpływem alkoholu lub środków odurzających,
- – które zachowują się agresywnie, w sposób powszechnie uznany za wulgarny.
III. Domki
- Z chwilą przejęcia kluczy do domku zameldowany Gość staje się osobą materialnie odpowiedzialną za przedmioty oddane do użytkowania. Zaraz po wejściu, prosimy o sprawdzenie faktycznego stanu wyposażenia zgodnie z protokołem zdawczo-odbiorczym. W przypadku stwierdzenia różnic, fakt ten należy zgłosić personelowi Ośrodka w ciągu pierwszej godziny pobytu. Za wszelkie zauważone i nie zgłoszone braki i usterki w wyposażeniu odpowiada aktualny najemca domku.
- Koszty zniszczenia lub trwałego zabrudzenia przedmiotów za które odpowiedzialność finansową ponosi wynajmujący:
– komplet pościeli 100 zł
– koc 50 zł
– dywanik łazienkowy 50 zł
– ręcznik duży 30 zł
– ręcznik mały 15 zł
– pranie tapicerki kanapy 250 zł
- Zgubienie lub zniszczenie klucza przez Gościa skutkuje uiszczeniem przez niego opłaty w wysokości 100 zł lub dorobieniem go na własny koszt.
- Za złamanie klucza w zamku koszty naprawy ponosi Gość zameldowany w danej jednostce.
- Prosimy o zachowanie szczególnej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania domku.
- W domkach zabrania się w szczególności:
- – palenia tytoniu – ozonizacja pokoju z dymu tytoniowego to koszt 500 zł, które pokrywa wynajmujący,
- – wynoszenia z domku przedmiotów stanowiących jego wyposażenie (np. meble, koce),
- – pozostawiania bez nadzoru przewodów i urządzeń elektrycznych pod napięciem.
IV. Rezygnacja
- W przypadku rezygnacji z usługi w terminie poniżej 21 dni przed planowanym przyjazdem kwota wpłacona na poczet rezerwacji nie podlega zwrotowi.
- W przypadku rezygnacji z usługi w terminie powyżej 21 dni przed planowanym przyjazdem zwracamy 100% zaliczki.
- Rezygnację z pobytu prosimy zgłaszać drogą mailową na adres: biuro@ptasiazatoka.pl
- Zastrzegamy sobie termin 21 dni na rozpatrzenie rezygnacji i zwrot zaliczki.
- W przypadku rezygnacji z pobytu w trakcie jego realizacji, Ośrodek nie dokonuje zwrotu opłat za poniesione świadczenia.
V. Przepisy porządkowe
- Przebywanie na terenie Ośrodka zobowiązuje do zachowywania się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu: własnemu, innych Gości oraz mieniu Ośrodka.
- Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach od 23.00 do 06.00 rano.
- Na terenie Ośrodka Wypoczynkowego Ptasia Zatoka zabrania się używania przenośnego sprzętu nagłaśniającego zakłócającego wypoczynek innym wczasowiczom.
- Osoby nieprzestrzegające regulaminu, zakłócające spokój i porządek w Ośrodku mogą zostać z niego usunięte bez prawa do jakiegokolwiek odszkodowania.
- Ognisko rozpalamy tylko w miejscu do tego wyznaczonym używając do tego tylko i wyłącznie opału zakupionego. Zabrania się rozpalania ogniska we własnym zakresie z własnym opałem.
- Odpady pozostawione po grillowaniu należy zalać wodą i umieścić we wskazanym przez pracowników Ośrodka miejscu.
- Szkody powstałe z winy Gości rozliczane są na miejscu. W przypadku braku możliwości ustalenia kosztu naprawy w chwili powstania szkody, dopuszcza się dokonanie wyceny szkody w terminie 7 dni. W tym przypadku należy sporządzić protokół zniszczeń.
- Bardzo prosimy o dbanie o czystość i porządek na terenie Ośrodka. Ewentualne trwałe zabrudzenia lub usterki prosimy zgłaszać na bieżąco personelowi Ośrodka.
- Przed opuszczeniem Ośrodka winno się posprzątać zajmowane po sobie miejsce, a śmieci wynieść do rozstawionych kontenerów na odpady.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione lub zgubione przez Gości na terenie Ośrodka.
- Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności za pojazd Gościa i rzeczy pozostawione w pojeździe.
- W przypadku uszkodzenia lub awarii pojazdu Gość zobowiązuje się do usunięcia pojazdu z Ośrodka w ciągu 48 godzin.
VI. Koszty za zniszczenia bądź zabrudzenia
– komplet pościeli 100 zł
– koc 50 zł
– dywanik łazienkowy 50 zł
– ręcznik duży 30 zł
– ręcznik mały 15 zł
– pranie tapicerki kanapy 250 zł
VII. Reklamacje
- Gość może złożyć reklamację przesyłając ją Wynajmującemu w formie papierowej na adres siedziby Wynajmującego lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przesyłając wiadomość z reklamacją na adres e-mail Wynajmującego: biuro@ptasiazatoka.pl.
- Wynajmujący rekomenduje, aby reklamacja Gościa zawierała w szczególności: imię i nazwisko, adres zamieszkania lub adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, jeżeli Gość wybierze ten kanał komunikacji, a także datę pobytu w domku letniskowym, opis nieprawidłowości w realizacji usługi i żądanie Gościa.
- Wynajmujący rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania reklamacji. W wypadkach szczególnie skomplikowanych termin udzielenia odpowiedzi na reklamację może zostać wydłużony przez Wynajmującego, o czym Gość zostanie poinformowany ze wskazaniem przyczyn opóźnienia, okoliczności, które muszą zostać ustalone do rozpatrzenia reklamacji oraz przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.
- Wynajmujący rozpatrzy i ustosunkuje się do reklamacji Gościa niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Gościa zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacji.
VIII. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń
- Informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, są dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a) www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,
b) https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php,
c) uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,
d) www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.
- Gość mający status Konsumenta może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozwiązania indywidualnego sporu zaistniałego pomiędzy nim a Wynajmującym, korzystając z bezpłatnej pomocy prawnej miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów albo organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów.
- Gość mający status Konsumenta posiada możliwość skorzystania z pozasądowego rozwiązania sporu zaistniałego pomiędzy nim a Wynajmującym tj.:
a) może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu,
b) może zwrócić się do stałego sądu polubownego działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu.
- Wynajmujący informuje, że wykaz instytucji zajmujących się pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich wraz z informacją o rodzaju spraw, jakimi poszczególne podmioty się zajmują dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) pod adresem www.uokik.gov.pl. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa również punkt kontaktowy do spraw pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich, do zadań którego należy między innymi udzielanie pomocy Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
- Gość mający status Konsumenta może skorzystać z platformy internetowego systemu rozwiązywania sporów konsumenckich (platforma ODR), zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich)Za pośrednictwem platformy ODR można złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet, zarówno w kraju, jak i za granicą. Odbywa się to poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu. Wynajmujący wskazuje łącze do platformy ODR – https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
- Skorzystanie przez Gościa mający status Konsumenta z dostępnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń jest możliwe po zakończeniu procedury reklamacyjnej przez Wynajmującego i ma charakter dobrowolny, co oznacza, że obie strony muszą wyrazić zgodę na takie postępowanie.
IX. Prawa własności intelektualnej
- Strona https://ptasiazatoka.pl zawiera informacje i materiały (np. teksty, grafiki, logotypy, zdjęcia, pliki audio, wideo, pliki z danymi, prezentacje, itp. chronione prawem autorskim i / lub prawem własności przemysłowej.
- Zdjęcia zamieszczane na stronie https://ptasiazatoka.pl służą prezentacji Usługi.
- Nazwy handlowe, nazwy, opisy lub znaki towarowe opublikowane na stronie https://ptasiazatoka.pl podlegają ochronie prawnej.
X. Postanowienia końcowe
- Goście korzystający z usług Ośrodka zobowiązują się nie tylko przestrzegać postanowień niniejszego regulaminu, ale również przepisów BHP i przeciwpożarowych oraz poleceń kierownictwa i obsługi Ośrodka.
- Wszelkie ewentualne reklamacje z tytułu nienależycie świadczonych usług należy zgłaszać bezpośrednio Kierownikowi Ośrodka. Skargi wniesione po zakończeniu świadczenia mogą nie zostać rozpatrzone.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu.
- Obiekt monitorowany i chroniony jest 24h / dobę przez agencję ochrony fizycznej i technicznej osób oraz mienia Stekop.
Polityki prywatności i stosowania plików cookies
- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez użytkowników w związku z korzystaniem przez nich z usług oferowanych przez serwis internetowy Ptasia Zatoka (dalej: Serwis)
- Administratorem danych osobowych zawartych w Serwisie jest VIGOR INWESTYCJE Sp. z o. o. z siedzibą w Białymstoku, właściciel obiektu Ptasia Zatoka, usytuowanym przy ul. Skrzatów 45, 15-156 Białystok wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 9661775139 (dalej: Administrator).
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych danych osobowych Administrator działa w oparciu o wewnętrzne procedury i zalecenia, zgodne z odpowiednimi aktami prawnymi w zakresie ochrony danych osobowych, a w szczególności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46 WE.
- Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, iż dane osobowe są:
- przetwarzane zgodnie z prawem;
- zbierane dla oznaczonych, zgodnych z prawem celów i niepoddawane dalszemu przetwarzaniu niezgodnemu z tymi celami;
- merytorycznie poprawne i adekwatne w stosunku do celów, w jakich są przetwarzane;
- przechowywane w postaci umożliwiającej identyfikację osób, których dotyczą, nie dłużej niż jest to niezbędne do osiągnięcia celu przetwarzania.
- Dane osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez użytkowników Serwisu oraz w przypadkach, w których przepisy obowiązującego prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych.
- Administrator przetwarza dobrowolnie podane przez użytkowników Serwisu dane osobowe, jedynie w celu:
- udzielania odpowiedzi na zapytania użytkowników kierowane przy użyciu formularza kontaktowego,
- przyjęcia rezerwacji przy użyciu systemu rezerwacji online,
- realizacji usług świadczonych przez Administratora na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
- marketingu, w tym przesyłania informacji handlowych na adres poczty elektronicznej, jeżeli Klient wyraził na to zgodę, poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w procesie rezerwacji lub składania zapytania przez formularz kontaktowy. Zgoda na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz przesyłanie informacji handlowej może być cofnięta poprzez kliknięcie odpowiedniego linku w otrzymanej wiadomości lub wysłane takiego zgłoszenia na adres e-mail Administratora,
- realizacji uzasadnionego interesu Administratora danych osobowych w szczególnych przypadkach na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. f) RODO np. windykacji, czy monitorowania wizyjnego ruchu na terenie Obiektu.
- Odbiorcami danych osobowych mogą być organy, instytucje oraz podmioty uprawnione na mocy przepisów prawa, a także podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora danych (np. obsługa prawna, IT, marketingowa, księgowa oraz inne podmioty uczestniczące w realizacji zamówionej usługi.
- Administrator może korzystać ze zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania, do celów marketingowych oraz dostosowania oferty.
- Do przetwarzanych przez Administratora danych przysługuje wgląd użytkownikowi Serwisu, który je przekazał. Użytkownik ma również prawo do modyfikacji tych danych, żądania ich usunięcia oraz ograniczenia lub zaprzestania przetwarzania swoich danych osobowych w dowolnym momencie. W dowolnym momencie użytkownik może również żądać usunięcia swoich danych osobowych z serwisu. Prawo do przeniesienia danych nie ma zastosowania, ponieważ nie został ustalony standard wymiany takich danych pomiędzy obiektami hotelowymi.
- Użytkownik Serwisu ma prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- W celu wykonania swoich praw wskazanych w pkt. 8 powyżej użytkownik Serwisu powinien skontaktować się z Administratorem korzystając z tego samego adresu e-mail lub numeru telefonu przekazanego do Serwisu, kontaktując się na adres biuro@ptasiazatoka.pl
- Każdy użytkownik serwisu może wnieść skargę do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Administrator realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
- poprzez dobrowolnie wprowadzenie informacji w formularzach,
- poprzez gromadzenie plików “cookies”.
- Przy pierwszej wizycie na stronie Ptasia Zatoka użytkownik jest informowany o używaniu plików cookies. Pozostając na stronie użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies na stronie internetowej. Brak zmiany, po stronie użytkownika, ustawień przeglądarki, jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na użycie plików „cookies”.
- Instalacja plików „cookies” jest konieczna do prawidłowego świadczenia usług w Serwisie. W plikach „cookies” znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej, w szczególności tych wymagających autoryzacji. Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki, w zakresie obsługi i zapisu plików cookies.
- W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików „cookies”
- sesyjne – pozostają w przeglądarce do momentu jej wyłączenia lub wylogowania się ze strony internetowej na której zostały zamieszczone,
- stałe – pozostają w przeglądarce internetowej urządzenia do czasu ich usunięcia przez użytkownika bądź do z góry ustalonego czasu określonego w parametrach pliku cookies.
- Pod względem funkcjonalności każdego pliku cookie można je podzielić na:
- pliki konwersji, która pozwalają analizować wydajność różnych kanałów sprzedaży
- pliki trackowania (śledzenia), które w połączeniu z konwersjami pomagają analizować wydajność różnych kanałów sprzedaży
- pliki marketingowe, używane do personalizowania treści reklam i ich właściwego kierowania
- pliki marketingowe, używane do personalizowania treści reklam i ich właściwego kierowania
- narzędzia analityczne, które pomagają poprawić komfort korzystania z witryny dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy
- pliki niezbędne, czyli fundamentalne dla podstawowej funkcjonalności strony Pliki cookie, które stosujemy, pozwalają nam rozwijać naszą stronę.
- Niektóre pliki “cookies” mogą być umieszczane przez dostawcę witryny internetowej i systemu rezerwacji online jedynie w celu:
- doskonalenia i wspierania procesu rezerwacji
- analizy i zbierania danych statystycznych, dotyczących wykorzystania strony internetowej i systemu rezerwacji online, w celu ich poprawy
- W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych, które działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się uważnie zapoznać.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany w polityce prywatności serwisu, co może zostać spowodowane przez rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój Serwisu. O wszelkich zmianach będziemy informować użytkowników w sposób widoczny i zrozumiały.